Hop til hovedindholdet

Torsdag d. 14. september 2023 kl. 19:30 til 21:30

Torsdag d. 14. september 2023 kl. 12:30

Sted

Løjt Forsamlings- & Kulturhus, Løjt Nørregade 1, Løjt Kirkeby, 6200 Aabenraa Løjt Forsamlings- & Kulturhus
Løjt Nørregade 1, Løjt Kirkeby
6200 Aabenraa

"Det Er En Kold Tid....." med Anders Munch

Arrangementsbeskrivelse

Anders Munch

Kom og vær med til en helt speciel koncert med Trubaduren og spillemanden Anders Munch fra bandet Munch & Broderskabet.

Anders Munch giver 10% af sit honorar ubeskåret til de udsatte børn, unge og voksne og ensomme ældre.

Lidt Fakta om Anders Munch
Anders Munch har været på landevejen med sit Kim Larsen og Gasolin show siden 1995 og festen fortsætter. Og i fremtiden får du også toner og tekster skrevet af Anders Munch selv.
Anders har spillet til stort set alt – fra konfirmationsfester, Go’ aften Danmark i forbindelse med Kim Larsens 60-års fødselsdag, deltaget i tv-udsendelsen ”Vi holder Danmark i live”, og til koncerter I hele Skandinavien, på Færøerne, i Tyskland og i Spanien.

Se video med Munch

Find vej til arrangementet